Natuurlijk proberen wij de verzendkosten van onze webshop zo laag mogelijk te houden. De verzendkosten kunnen per bestelling verschillen, dit hangt af van het gewicht van het pakket. Bij het afrekenen worden de juiste verzendkosten automatisch berekend. Om de kosten te drukken en in verband met ons milieu herbruiken we soms verpakkingsmateriaal. Cadeaus die we gelijk bij de ontvanger bezorgen, krijgen vanzelfsprekend wel een nieuwe, blanco doos.
Voor het verzenden van de pakketten hebben wij een samenwerking met PostNL. De levertijd binnen Nederland is 1-3 werkdagen. De kosten voor een pakket van maximaal 23 kg (inclusief verpakkingsmateriaal) binnen Nederland zijn € 6.75. Pakketten zijn online te volgen met behulp van de Track & Trace code.
Naast Nederland bezorgen we ook in Belgie en Duitsland.
Wij doen ons uiterste best onze producten in de webwinkel zo goed mogelijk te omschrijven en zo realistisch mogelijk te fotograferen. Mocht je ondanks dit niet tevreden zijn over de aankoop, dan heb je het recht de bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren en retourneren. Hiervoor dien je contact met ons op te nemen via info@meelvandemolen.nl. Wij zullen je dan informeren over de procedure en je het retouradres verstrekken.
Daarna heb je 14 dagen om de producten retour te sturen. Wij gaan er vanuit dat de producten (indien redelijkerwijze mogelijk) in de originele staat en verpakking geretourneerd worden.
Je krijgt het volledige bedrag inclusief verzendkosten terug gestort binnen 14 dagen. De verzendkosten van de retourzending zijn wel voor eigen rekening. Let op: wanneer je een retourzending frankeert met postzegels dan krijg je geen verzendbewijs. Wij kunnen in dat geval geen aansprakelijkheid accepteren voor het zoek raken van pakketten. Wij adviseren daarom om pakketten altijd te frankeren met een pakketzegel. In dit geval is de Track & Trace actief. Bewaar het verzendbewijs dan ook tot dat het aankoopbedrag door ons is teruggestort.
Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@meelvandemolen.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
© 2024 www.meelvandemolen.nl - Powered by Shoppagina.nl